Tuesday, October 11, 2016

Forex Strategieë En Idees Onder Ontwikkeling

Forex strategieë en idees onder ontwikkeling Deur Edward Revy op 27 Mei 2008 - 00:43. Dit is waarskynlik dat vermiste skakel ons nodig het vir ons webwerf & mdash; n bladsy met idees en strategieë wat ontwikkel! Terwyl hy 'n finale goed gebalanseerde handel stelsel is 'n uitdaging vir enige handelaar (wees jy 'n beginner of 'n pro), byna almal van ons het 'n paar blink idees oor spesifieke dele van forex roetine: goeie inskrywings, ideaal uitgange, 'n uitstekende stop ens Namens ons span wil ek graag u welkom om ons bespreking gebied sluit waar ons gaan kyk na nuwe handelsmerk idees en innoverende benaderings, maak notas en voer toets en, natuurlik, deel handel strategieë wat nog onder ontwikkeling . Moet ek byvoeg dat ek is baie opgewonde oor hierdie nuwe geleentheid, want ek het ook my nie-so-oue-nie-so-nuwe notebook, waar ek versigtig neergeskryf interessante idees wat gelei tot in my gedagtes oor die tyd. Ek het nie geweet hoe om dit behoorlik in te voer, aangesien hulle nooit in 'n stelsel, hulle het nog nooit live is verhandel gegroei, het hulle net idees - die idees wat iemand anders iewers dalk op soek na, die idees wat iemand kan maak ' handel beter! Ek gee al die krediet vir hierdie nuwe bladsy aan 'n persoon, wat aan ons die eerste strategie onder ontwikkeling voorgelê waardeur ons almal te dink oor waar ons dit moet publiseer :). Dankie. Kom ons skep saam! Edward Revy en my beste Forex Strategies span Forex strategieë onder ontwikkeling:


No comments:

Post a Comment